תקשורת מחשבים

ניהול תקין של עסקים מכל הסוגים מתבסס באופן משמעותי על תקשורת מחשבים: ניהול של מסמכים, תקשורת בין-משרדית, תקשורת חיצונית, ותפעול שוטף של עסקים וארגונים דורש חיבור לרשת מחשבים שמותאמת לצורכי העסק.
חברת MTS מתמחה בתכנון והתקנה של תקשורת מחשבים לעסקים, ארגונים, מוסדות, וצרכנים פרטיים שזקוקים לחיבור לרשת סביב השעון. ניהול אופטימלי של העסק מתאפשר הודות להתאמה של רשת תקשורת מחשבים לכל עסק וארגון, וזה בדיוק מה שאנו ב-MTS עושים עבור לקוחותינו. השירות המקיף שלנו כולל מגוון שירותים שאנו מעניקים לכל אחד מלקוחותינו:
ייעוץ ותכנון מקדים: לכל עסק, קטן או גדול ככל שיהיה, יש את הדרישות שלו בכל הנוגע לעומסי עבודה וניהול שוטף. תכנון של רשת תקשורת מחשבים באופן מותאם אישית היא חיונית לתפקוד התקין של כל עסק ועסק. לפני תחילתו של כל פרויקט, אנו מתייעצים עם לקוחותינו כדי לגלות מה הם צרכי העסק ומסייעים לכל לקוח לבחור את השירותים המתאימים לו ביותר.
ייעוץ ותכנון מקדים:
 לכל עסק, קטן או גדול ככל שיהיה, יש את הדרישות שלו בכל הנוגע לעומסי עבודה וניהול שוטף. תכנון של רשת תקשורת מחשבים באופן מותאם אישית היא חיונית לתפקוד התקין של כל עסק ועסק. לפני תחילתו של כל פרויקט, אנו מתייעצים עם לקוחותינו כדי לגלות מה הם צרכי העסק ומסייעים לכל לקוח לבחור את השירותים המתאימים לו ביותר.

התקנת מערכות תקשורת:
לאחר שלב הייעוץ, אנו מבצעים התקנה של מערכות תקשורת מחשבים, עם כל המשתמע מכך: התקנת סיבים אופטיים לפעילות אופטימלית, חיבור בין מחשבים, חיבור לציוד היקפי, חיבור לחומרה, וחיבור לתוכנה הם רק חלק מהשירותים שאנו מעניקים לעסקים וארגונים בכל רחבי הארץ. כדי לוודא שתיהנו מתקשורת מחשבים מיטבית, אנו משתמשים במיטב הטכנולוגיות הזמינות בשוק, עם תווי תקן ואיכות מחמירים.

תחזוקה שוטפת: במקרים של תקלות, נפילות מתח או כאשר צריך להוסיף שירותים – נספק לכם שירות מהיר ומקצועי. כחלק ממערך השירותים של MTS, אנו מספקים שירותי תחזוקה לכל המערכות שאנו מתקינים. אנו מודעים לחשיבות של פעילות שוטפת, ומספקים שירותי תחזוקה ותיקון מהירים ומקצועיים בכל עת.
בין השירותים שלנו, אתם יכולים ליהנות מהשירותים הבאים, המותאמים אישית לכל עסק:

התקנת ארון תקשורת:
לב ליבה של תשתית הרשת בעסקים; ארון תקשורת מאחד בתוכו מערכי מחשבים, טלפוניה, חשמל, ומחשבים, ובכך מאפשר גישה נוחה וזמינה למרכז התקשורת של עסקים.

התקנת תשתיות אופטיות:
התשתיות המתקדמות ביותר כיום המאפשרות להעביר מידע בקלות ובמהירות. חברת MTS מספקת שירותי התקנת סיבים אופטיים לעסקים, עם תו תקן של איכות ובטכנולוגיה פורצת דרך.

הקמת חדרי שרתים:
מתן שירותי ייעוץ והתקנה של חדרי שרתים המותאמים אישית לכל עסק. חדר השרתים משמש את צוות

התקנת רשת אחודה:
רשת כבלים שמאחדת את מערכות המחשוב והטלפוניה של עסקים. במערכת רשת אחודה ניתן לחבר גם מערכות אבטחה, בקרה, ומערכות נוספות. חברת MTS מתקינה מערכת רשת אחודה, כך שתוכלו לתפעל רשת אחת בלבד, לעומת רשתות נפרדות. התמיכה הטכנית (IT), והודות לו ניתן לחבר יחדיו את רשתות החשמל, המחשוב והטלפוניה של העסק שלכם.

דילוג לתוכן