התקנת מצלמות

התקנת מצלמות אבטחה מהווה חלק בלתי נפרד ממערך האבטחה של עסקים, ארגונים וגם בתי ומבני מגורים. מצלמת אבטחה יוצרת אפקט התרעה חזק, וגורמים לא רצויים נמנעים מלבצע פשעים כאשר הם מבחינים במצלמות אבטחה. בנוסף, אם אותם גורמים הצליחו לבצע את זממם, ניתן לאתר אותם ביתר קלות באמצעות תיעוד של מצלמות אבטחה.
חברת MTS מעניקה שירות התקנת מצלמות אבטחה בכל סוגי המבנים, תוך התאמה אישית של סוגי המצלמה לצרכים שלכם. ניתן לבחור בין מצלמות אבטחה גלויות ובין מצלמות אבטחה חבויות, מצלמות דמה, מצלמות שמשולבות עם מערכת שמע, ועוד.
בין שאתם צריכים מצלמת אבטחה בסיסית או מתקדמת – אנו בחברת MTS נספק לכם שירותי ייעוץ והתקנה מקצועי בהתאם לצרכים שלכם, עם כל היתרונות הנלווים לעבודה עמנו:

התאמה אישית של מערכות מצלמה לכל עסק

מצלמות איכותיות ומתקדמות עם טכנולוגיות חדשניות

שירות איכותי בכל עת ובפריסה ארצית

שירותי התקנה מהירים ובאיכות הגבוהה ביותר

מחירים נוחים במיוחד

שירותי תיקון מקצועיים בכל עת

מצלמות במעגל סגור ומצלמות IP:

כיום ניתן לבחור בין מצלמות במעגל סגור שמתעדות תנועה באמצעות הקלטה, ובין מצלמות IP אשר מעבירות תכנים לשרת אחסון מקומי. הסוג השני של המצלמות מאפשר לצפות בתכנים המוקלטים בכל מקום הודות לחיבור לרשת האינטרנט. כדי לספק אבטחה מרבית, חשוב שתבחרו את סוג המצלמה שמתאים לצרכים שלכם, ואנו נשמח לייעץ לכם בנושא.

חברת MTS מציעה מספר מערכות תצלום, צפייה ותיעוד בהתאמה אישית, לרבות המערכות הבאות:
מצלמות IP – מצלמות המתעדות תנועה באיכות גבוהה ביותר, ומאפשרות לבצע ניתוח וידאו בזמן אמת. השילוב בין שני המאפיינים האלו מאפשר לצפות באירועים חריגים בזמן אמת, ולמנוע התראות שווא, לצד צילום באיכות גבוהה במיוחד.
מצלמות PTZ – מצלמות לתיעוד של מרחבים ציבוריים; מצלמות אבטחה PTZ מאפשרות לתעד בזמן אמת דמויות חשודות, לשמור חומרי צילום, לדרג התראות, ובכך לאבטח אזורים רגישים – לרבות ישובים המועדים לפורענות.
מצלמות CCTV – מצלמות אנלוגיות באיכות HD גבוהה; מצלמות CCTV משדרות צילומים באמצעות כבל תקשורת, והן מאפשרות צפייה ותיעוד בזמן אמת של מגוון אירועים, לצד שחזור מידע מוקלט וניתוח צילומים.
מצלמות תרמיות – מצלמות שמאפשרות לאבטח אזורים פתוחים עם תנאי תאורה שאינם אופטימליים. מתאימות לשימוש באזורי סיכון, ומשמשות פעמים רבות לאבטחת ישובים.
מצלמות LPR – מיועדות לפתיחת שערים, תיעוד רכבים, תיעוד לוחיות זיהוי, ועוד.
מלבד סוג המצלמה, אנו נספק לכם ייעוץ על כל הפרמטרים הנדרשים במצלמות אבטחה – לרבות פריימים לדקה, מיקום המצלמות המומלץ ביותר, וכן נעניק לכם שירות תחזוקה שוטף לאורך כל תקופת השירות. חברת MTS מתמחה בתחום מצלמות הבטיחות, ולאחר מתן ייעוץ על הפתרונות המתאימים לכם ביותר – אנו נספק לכם שירותי התקנה של מערכות מצלמה מתקדמות עם מגוון פונקציות, לרבות ניהול מוקדי וידאו מרובים, מטריצות לחמל"ים, מטריצות למוקדים, ועוד.

דילוג לתוכן